Listor e kul tycker jag =)

Idag:  Har jag jobbat
Igår:  Var vi hos svärmor
I förrgår: Spelade jag
Imorgon: Jobba igen =)
I övermorgon: Ingen aning

Humör just nu: Bra
Stjärntecken: Stenbock
Väder:  Regnar och åskar
Bästa egenskap: Ärlig
Sämsta egenskap: Tar lätt åt mig.

Favoritmånad: Juli
Tv eller film:  Film
Bok eller tidning: Tidning
Bar eller nattklubb: Nattklubb
Arbete eller skola: Arbete

Morgon eller kväll: Kvällar
Klädsel just nu: Hihi, Linne och mjukisbyxor
Sällskapspel eller Tv-spel: Sällskapsspel
Kramas eller pussas: Pussas
Promenad eller bio: Bio

Öl eller vin: Inget, bläää
Godis eller snacks: Båda
Byxor eller kjol: Byxor!!
Senast sedda film: The break up
Komiker: Ingen aning
Skådespelare:
Artist: Pink

Stamgäster på din blogg:  Nån som läser överhuvudtaget???
Förhållande eller singel: Förhållande
Hetro, bi eller homo: Hetro
Kärlek eller vänskap: Både och
Glasögon eller linser: Inget
Storstad eller småstad: Storstad
Stökigt eller städat: Städat
Restaurang eller hemlagat: Restaurang
Tävling eller lek: Tävling
Jacka eller kappa: Jacka
Stark eller svag: Stark
Brun eller blek: Brun
Favoritbutiker: Massor, POP, H&M, Zara, Mixage, Carlings, Gina Tricot, SALT, Scorett, gah kan ju rabbla hur många som helst.

Favoritnöje: Spela poker, umgås med vänner och familj.
Favoritmat: Tapas...
Fjantig eller tuff: Tuff brud i lyxförpackning ;)
Händer eller fötter: Händer
Sparare eller slösare: Sparare, hehe, eller? Kanske inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback