Bubbelkvinnan! *Varning Pokersnack*

Jag har en viss förmåga att bubbla. Bubblade på sviten i fredags, bubblade i sat till 25K garre AA mot JJ och sist men inte minst så bubblade jag i den där Toplist turren 200 spelare 27 betalar, Noelia åker på 28:de såklart!! Suck
Låg ok till och får 99 floppar topset vs 77 men han_drar_in_färgen!!!!! Sen blev jag shortstack och åkte ganska snart efter det.
För er som inte vet Bubblan är platsen innan prisutdelning =)
Tur att PS är mindre riggat lirat 13 sngs kommit itm i 9 av dom. 7,4,7,2,3,3,3,6,2,2,2,2,3. Skumt att jag inte lyckas vinna nån. Så här har det varit de hela veckan 2-3 första sngs åker jag tidigt resterande kommer jag Itm, hoppas det håller i sig ett tag.
 ITM = In The Money, för de som inte förstår pokersnack ;)
Nu ska vi kolla på Sopranos vi har köpt den första säsongen.
Imorrn e Claudia ledig och Nadja hämtas tidigt från skolan sen ska vi gå på Gröna Lunds Julmarknad, ska bli kul, hoppas på bättre väder, värsta stormen ute.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback