EFTERLYSNING

Det kom ett mail till min webshop med en efterlysning och jag lovade att jag skulle göra mitt bästa för att hjälpa henne.

"Hej,
Jag söker ett speciellt gosedjur, eftersom min son blivit av med sin favorit. Det är ett djur från Teddykompaniet, som tyvärr inte tillverkas längre. Det är ljusbeige, och skall vara en gris men ser mest ut som en en ko eller nalle.

Som du säkert förstår så är sorgen stor här hemma, så jag skulle uppskatta mycket om ni tog en extra titt i ert lager. 'Rätt' nalle inbringar förstås en bra slant! Skick är (nästan) oväsentligt.
 
Jag bifogar en bild. Längden från topp till tå är ca 30-35 cm. Det fanns en mindre variant som mätte 15-20 cm, men en sådan har vi redan hittat."

Så om nån läsare skulle råka ha en sådan skräpandes hemma hör gärna av er till mig  =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback