En Lista!

Länge sen ju, älskar listor =) Snodd från svartkajal.blogg.se

namn: Noelia

födelsedag: 18:e January
födelseort: Spanien, San Juan de Aliacante
uppvuxen i: Där jag föddes tills jag var 10 år den här I Stockholm, Bagarmossen
bor: Uttan
ögonfärg: Brun
hårfärg: Brun
längd: 155 cm


FAVORIT
färg:  Röd
plats: Hemma, Spanien Thailand
bok: E dålig på att läsa böcker
spel: Poker =)
drog: Cola, cigg, snus, tuggumi
fordon: Audi A6
affär: Åh gud jag har ingen speciell
artist: Just nu, Stenmark, har inge favvis byter varje dag typ, hihi
aktivitet: Något med barnen eller spela poker

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln: Ja varje dag
gnälla: Ja på bad beats, lol
skrika: Inte ofta men det händer
sova: Alldeles för lite
klä dig i svart: Ja
gå till kyrkan: Nej
röka: Mmm.. på helgerna typ
ljuga: Aldrig, klart man drar till men nån vit lögn men väldigt sällan
hata folk:  Finns ju några man hatar men inte många
lita på folk: Beror på, ja för det mesta

NÄR
läste du en bok senast: ojojoj det var år sedan
var du på konsert senast: Minns inte
köpte du något senast: Köper något varje dag, men något speciellt var väl någon vecka sedan
svor du senast: Nån minut sen när jag blev utdragen
sjöng du senast: För några timmar sen, när jag hörde Sjumilakliv hihi
klagade du senast: Nyss ( sitter ju & lirar)

VEM
saknar du: Min morbror som gått bort, & släktingarna i Spanien 
vill du slå: Det ska jag inte skriva här men det finns faktiskt en snubbe jag skulle vilja slå
kramade du sist: Mina barn
vill du vara som: Ingen speciell
sårade dig sist: Minns inte
vill du bli galet full med: Gah dricker ju inte
gjorde dig riktigt glad senast: Mina barn gör mig glad hela tiden
fick du sms från senast: Sacha
ringde dig senast: Sacha
är vackrast på jorden: Mina tjejer

HAR DU
förföljelsemani: Eh nej
tvångstankar: Ja lite grann faktiskt
färgat håret: Japp
brutit några ben någon gång: Nej bara stukat foten
egen dator: Jajjemän
gjort bort dig rejält: Ja många ggr
bra självförtroende: Nej
komplex: Ja
kysst någon: LOL sure
varit/är kär: Japp
rymt hemifrån: Nej det tror jag inte
tuttat eld på nåt: Nej

HUR
går du: Jage lite hjulbent
svarar du i telefonen: Hallå
mycket pengar har du: Tillräckligt
ofta bäddar du sängen: Varje dag
ofta städar du: Varje dag, är städnarkoman
många stör du dig på: Inte så många men några st

TROR DU
att du kommer bli något: Ja
på gud: Lite halvt
att det finns nått efter döden: Vet inte riktigt vad jag ska tro
på rymdvarelser: Ja.
att folk tycker om dig: Nej haha jag tror jämt att alla ogillar mig
på ett liv efter detta: Hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback