Förbaskade blogg

Inget har funkat med bloggen idag, suck.

Känner mig sjuk, ont i huvudet som fan, känns nästan som att jag håller på att få tillbaka det viruset jag hade förra vintern och det var fan ingen lek, låg i sängen utan att kunna röra mig i över en vecka.
Imorrn har båda tjejerna Lucia i skolan & på dagis, ett riktigt dilemma båda börjar kl 08, gaah.
Sitter & kollar på Ali G på femman fan vad sjuk han e alltså *garvar ihjäl mig*
Det går ff bra på PS, har varit HOT på sharkscope i 1 1/2 vecka nu, låt det fortsätta så =)
Mkt kul att se fram emot denna vecka, tors & fre är det Poker SM och på lördag Ladies Night of Poker i Västerås, hoppas det blir av verkar inte vara så många reggade tyvärr.

Har tröttnat på bloggutseendet, men kan inte sånt och vill inte besvära Felicia igen, jag får tjata lite på Lina.
Liiiina du läser väl detta? ;)
Kram & God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback