Gäääsp!

Usch är helt slut idag, var hos Hefo på homegame igår, jag och *storebror* (Jörgen) var först ut ur första grytan, så föreslog han att vi skulle dra till sviten, kollar klockan hmm 19:18 vi hinner ju, ringer Andreas och reggar oss.  Väl där är det ju lika riggat som vanligt, hinner precis sätta mig och har bb,  KJs som jag vinner ca 1k på, mkt tur med tanke på att jag hade åkt annars handen efter. Handen efter har jag 99 flop AJ9 degen åker in och Jonas har AA riiiggat, men fick ju kvar 1250 från handen innan som jag lyckades jobba upp till 6K =)
Men det gav jag bort sen på floppat 2 par mot runner runner stege. =) Poker e kul!  Rolig kväll blev det iallafall.
Sng´s på stars går fortfarande uppåt.

Idag har vi mest softat och handlat nyårsmat. Nadja & Claudia var som tokiga idag på dan, dom såg Fanny (grannflickan som är här hos sin pappa varannan helg) genom fönstret och att hon var på väg hit, helt överlyckliga skuttade dom omkring här hemma, dom älskar verkligen Fanny och leker så bra tillsammans, synd att hon bara är här varannan helg.

Ska nog kolla lite sopranos nu, har ju fått alla säsonger , weee. Sen kanske det blir lite mer Sng`s.

Imorrn får vi hit folk, massa gott käk ska det bli, och kanske man dricker något för en gångs skull ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

A fly always jumps backwards for a quick getaway when you try to hit it.

2006-12-31 @ 00:45:20
Postat av: Jessica

Hej!

Vilket enormt vackert namn du har. Och jättefina barn!

Postat av: Noelia

"Mamma" något speciellt du ville säga, förstår inte riktigt poängen, nån annan som kan förklara annars?

Jessica: Tack tack =)

2006-12-31 @ 02:10:10
URL: http://nollis.blogg.se
Postat av: Lisa

"En fluga försöker alltid hoppa bakåt för en snabb flyktväg när du försöker slå den"

2007-01-01 @ 19:05:30
Postat av: Noelia

Lisa: Jo jag förstår ju vad som står, men är det något talesätt eller? Fattar inte vad hon/han menar.

2007-01-01 @ 22:30:41
URL: http://nollis.blogg.se
Postat av: Anonym

Ingen aning, men det lät kul iaf :)

2007-01-01 @ 23:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback