Härlig Julavslutning..

Jag och Sacha var på sviten igår, jag kom 3:a i turneringen av 80 pers, det var rätt nice, men som vanligt blir man besviken man vill ju vinna liksom. Har gått bra 2 fredagar på raken, kom ju 2:a förra fredan, jag får ta och vinna nästa gång ;)
Sacha var kall i turren men CG gick bra, så det blev en fin julklapp till oss =)
En kul grej, gurre kom föbi sviten igår med en kompis som jag aldrig sett förut, han lirar inte poker, jag står i baren, så säger killen: det är du som är Noelia? ehh ja det är jag, jag har läst din blogg säger han då.
Han hade gått via Cicis blogg till Linas blogg till min blogg, rätt coolt tycker jag att folk man inte känner hittar hit. Det har hänt flera ggr att folk säger att dom läser bloggen. Jag trodde typ det var familjen och de närmsta vännerna men det finns tydligen fler.
Vore riktigt nice om de som läser bloggen  skrev en liten kommentar, det skulle vara kul att veta.

Idag ska det städas lite här, skrivas julmatlista, packas väskor sen hämta barnen hos min mor och åka till svärmor.
Svärmor är i Jugoslavien och kommer hem Imorgon så iår är det vi som får sköta julhandlingen, kommer glömma hälften. Det ska bli riktigt skönt att åka till svärmor och softa i några dagar.
Vi ska ta med pokermarker,  nu ska farmor lära sig att lira, så hon förstår vad vi pratar om när vi pratar poker =)
Jag tänkte åka förbi Nacka forum imorrn och handla de sista julklapparna, tycker faktiskt det är rätt mysigt att gå runt där på julafton och ta en fika där. Jag & Moni har gjort det flera år men nu ska Moni fira jul i Söderhamn =/
Nu blir det ingen bloggning på flera dagar.

Önskar er  EN RIKTIGT GOD JUL!!!

Kramar Nolli

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas att ni får en riktigt trevlig jul. Ni har väl inte glömt att tala om för Tomten vilken adress ni är på!!!!

2006-12-23 @ 16:20:22
Postat av: Christel

Vill önska er en riktigt god jul!!!

kram christel

2006-12-23 @ 21:11:57
Postat av: Emily

God jul gumman och jättegrattis till dina placeringar; säger ju det, till slut släpper oturen! Hälsa S och ha det bäst :).

2006-12-23 @ 23:33:01
Postat av: Avsaknad

Hej Nolli, god jul på dig o S

2006-12-26 @ 12:37:50
Postat av: Carlos

God Jul o gott nytt ar pa er

2006-12-26 @ 18:12:49
Postat av: Noelia

Tack allihopa!!! Hoppas ni haft en bra jul.
Nu får ni ha ett gott nytt år!
Kram

Postat av: SoderKrippa

En okändis som läser din blogg emelanåt :) Lirar på Sviten ibland...

/SK

2007-03-12 @ 13:45:28
URL: http://soderkrippa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback