Hemma!

Nu har vi kommit hem =)
Det var ioförsig ett par timmar sedan, men vi har hållt på packat upp alla julklappar och sånt. Vi har haft det jättemysigt och ätit en massa goood mat.
Och en massa fina julklappar. Jag har aldrig sett ett barn bli så hysterisk glad av en julklapp förut, fan att jag inte filmade, Claudia älskar en tv serie som heter "Dora Utforskaren" och hon fick en stor Dora docka som pratar och rör på sig, hennes reaktion när hon öppnade var helt underbar, En Doooooooooora, jaaaaaaa en Doooora.  Min söta underbara lilla flicka =)
Nadja fick också en massa fina saker och absoluta favoriten där var en talande Ponny som rör på sig.
Vi fick bara med oss ett barn hem idag, Claudia ville hemskt gärna stanna med farmor så hon fick göra det och vi fick mysa lite med Nadja ikväll.
Massor med bilder i kameran får tömma den imorgon.

Grindar lite, grytor på stars och 5k garren på heypoker.
Sen ska jag sova så gott, sovmorgon imorgon när bara Nadja är hemma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback