Jul jul strålande jul....

Gah vilken pärs, men OJ vad jag älskar att köpa julklappar, har varit ute hela dan och shoppat, det började på Toys r us kl 09:30 på morgonen, köpte massor med roligt till barnen där, sen var jag typ överallt.
Skönt att jag är färdig nu med alla julklappar, nu har jag bara 2 pers kvar att köpa till och det är dom svåraste.
Idag var det skolavslutning så nu ska tjejerna vara lediga, mysigt. Hade tänkt ta det lugnt hemma imorgon, och jobba lite, men det blir som vanligt aldrig som man tänkt sig, var på Media Markt och handlade också och nu när jag kom hem så såg jag att dom tagit dubbelt så mkt betalt för en vara och det var ganska mkt så nu måste jag iallafall ut och snurra imorrn. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback