Mkt Poker just nu!

Blev sjukt snuvad på vinsten igår på sviten=( Killen jag har HU mot var grymt floprädd så hans taktik var att ställa  HELA tiden, och jag fick aldrig något att syna med, varje gång jag höjde så ställde han, till slut hittade jag bästa handen jag haft HU A8 i klöver, blinds 4/8K jag raisar till 30 K han ställer in som alla andra händer innan, han täcker mig med några tusen bara vi hade ca 160 K var, kollar på han en kort stund och synar, mkt riktigt hade han en usel hand även denna gång, 62o hade han, flop J6J suck, fick upp hoppet på turn när jag fick flushdrag, men nä blank blank blank river =( Vart var alla klöver alla A och alla 8:or när jag som mest behövde dom???
Kom 2a iallafall jag får vara nöjd med det =)
Idag skulle jag ju hejja på Lena på sviten PC men det visade sig att jag ska lira också, weee.
Det är ett 2 dagars event, med riktigt bra startfält, hejja på mig, det blir fina priser ;)

Lena om du läser detta så ring mig, jag har ditt mob nr i min trasiga mobil.

Kram


Kommentarer
Postat av: Lena

F´låt Nollie att jag bara drog utan o säga hejdå, va grymt trött. Håll tummarna idag söndag. /Lena

2006-12-17 @ 09:41:36
Postat av: Noelia

Ingen fara, håller tummarna stenhårt.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback