Provade lyckan...

Försökte prova lyckan på sviten, live spel funkar lite bättre men åkte på bubblan, 6 priser åkte som 7:a.
Blinds 4/8K och ante 1k ställer in 42K med ATo från knappen och SB hittar JJ, inte så mkt att göra.
Så 7a av 53 spelare.
Fortfarande tokkallt i nätspelet men jag känner att vändningen e på väg ;)
November månad lyckades jag iallafall komma top 200 i turnerings topplistan på b2b så på torsdag är vi 200 pers som spelar en 7 K guarantee Freeroll, nästan 2 tusen euro i första pris, vore nice och ta hem den =)
Det är ett under att jag e med i den topplistan med tanke på hur dåligt det gått för mig, fattar inte.

Stannade på macken på väg hem för att köpa nya First Poker tidningen (HeyHoneys är med i den) möts av 2 st mkt bråksugna tjejer i 18-20 års åldern, dom började tjafsa och jag är inte direkt den som håller käften så jag tjafsade tillbaka och dom gav upp, ORKA!!!

Imorrn är det party =)
Molly fyllde 1 år i tisdags och imorrn ska vi fira henne, det ska bli kul.
Kameran lär ju haka på ;)
Natti!!!

Kommentarer
Postat av: djfreddz

Tur att du vinner munhuggen på macken allafall! Hahaha

Postat av: Noelia

LOOOL!! Ja något ska man väl få klonka ;)

2006-12-03 @ 13:39:56
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback