Typiskt!

Sviten PC igår, tror aldrig någonsin jag har lirat så bra poker, riktigt nöjd med mitt spel (förutom 2 potter jag tyckte var dåligt spelade, en mot Molle och en mot Vurra) men vad gör det när andra har mkt mer tur, jobbade upp mig till runt 42-45K avarage var runt 40K blindsen var på 600/1200 och jag plockar upp AA utg, jag raisar till 4K killen brevid mig, en ganska lös agressiv spelare tittar på mig lite halvt orolig och så säger han 17K, rundfold till mig och jag ställer in mina 42 K, hans kommentar är fan jag visste det du har Ässen men jag måste syna, han synar och visar upp KK, jag blir ju överlycklig tills jag ser första kortet på bordet.
Ute på 18:de plats, när dom bröt för finalbord  var avarage 97K, så jag hade legat bra till om jag inte torskat den.
Så trött på alla bad beats, satt med Morbo och diskutera bad beats, hur ska man kunna vinna nån gång när man jämt har sån otur i viktiga potter, men som Morbo sa en vacker dag så kommer inte den där 2 outaren och då =)
Annars var all bra upplagt, riktigt bra struktur i turneringen, roliga människor och gott käk, tack Sviten!
Efter turneringen skulle jag bara sätta mig och ta en cigg, sen hem,  Lasse, Vurra, Morbo, Alex och Kicki satt också  där, det slutade  med att Jag & Morbo satt och grät för att vi garva så jävla mkt åt Vurra & Lasse så det gick inte att slita sig därifrån. Men askul var det =)
Idag mår man som man förtjänar.
Hörde precis att Lena åkte på 8:de plats, så nu är det bara Bosse kvar att hejja på, han tar nog hem det.
Hejja Bosse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback