Äntligen!

Fick en Sony walkman mp3 spelare av Sacha när jag fyllde år för  6 månader sedan och jag har inte riktigt orkat engagera mig i manualen + att mjukvaran till den kräver mkt minne och hela datorn crashar så fort jag öppnar connect player. Men NU efter att den legat i lådan alldeles för länge så fick jag igång allt och det var verkligen värt mödan, ännu en grej att lägga ner tid på, som om det inte vore nog.
Fick igentligen en Ipod Nano men Sacha bytte den för att jag tyckte att alla hade den och så tyckte att sonyn var mkt snyggare. Det ångrar jag nu faktiskt.


Så här ser den ut.


Kommentarer
Postat av: Vintage*Jessica

Den där är snygg med kram J

Postat av: Noelia

Ja joo den e helt ok, men jag tycker nanon e snyggare =)
Mvh Noelia

2006-07-16 @ 03:47:13
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback