En hemma dag

Idag har vi bara varit hemma hela familjen, Sacha var bara ute en sväng och handla mat och till leksaksaffären med kidsen. Nadja fick ett  klockspel så hon ska lära sig klockan och Claudia fick en ny bok.

Jag hann med massor idag, storstädning, bytt lakan, tvättat 4 maskiner, plockat in tvätten från förra tvätten ( inte orkat förns nu)  m.m
Jobbade lite också fast jag inte borde på semestern men det blir ju så när man har jobbet hemma och vet att det finns massor med jobb som väntar efter semestern. Har fått in massor med fina kläder som ska in i butiken och folk börjar ju kolla efter höstkläder redan nu så det gäller att vara snabb =)

Har även hunnit med och fixa mina naglar så jäkla skönt, dom såg inte kloka ut.

Pokern har varit riktigt kall ikväll... usch... nya tag imorrn.
Vet inte om jag ska sova nu eller spela lite till..blir nog det senare alternativet, sova är ju tråkigt.

Åh jag ska käka glass också  = )

Kommentarer
Postat av: Fredrik Mattsson

Hej, trevlig blog du har! Lycka till med allt...

Postat av: Noelia

Tack Tack =)

2006-07-29 @ 01:23:34
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback