En Lista!

GILLAR DU ATT
Ge kramar:
mmmm...
ge massage: Nej usch, men ge mig gärna ;)
gå promenader i regnet: Inte direkt

ÖVRIGT
vad gjorde du förra sommaren: Var hemma hela semestern, la gräsmatta på tomten
svär du för mycket: Alldeles för mkt
när duschade du senast: I morse
vilken färg är det på dina byxor just nu: Blå
vilken färg är dina underkläder: Leopard mönstrade var det visst
vilken låt lyssnar du på just nu: Eamons, How Could You
vad var det sista du sa: Jag kommer så fort pappa kommer hem
vad är brevid dig just nu: En kudde
vad var det sista du åt: En Sandwich (Glass)
vem vill du spendera resten av ditt liv med: Sacha och barnen
har du en lavalampa: nope
hur är vädret just nu: Molnigt
vad gjorde du igår natt: Bloggade och sov
vem pratade du sist med på telefon: Sacha
vad gör dig glad: Familjen, Kompisar, Poker ( för det mesta), Shopping, Pengar
vart skulle vilja du åka: Las Vegas
för att shoppa: Spanien inte för det är billigt, men schyssta kläder, eller Italien
för att festa: Barcelona
för att ha sommar: Thailand
vill du ha barn: Har redan 2, det får nog räcka
vad ska dom heta: Nadja & Claudia

Skojsigt, har flera jag tänker svara på så fort jag har tid.
Hittat dom i Felicias Blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback