Kul dag..

Var inne i stan idag med Lisa och shoppade lite, köpte ett par jättefina svarta pumps, några fina toppar och lite annat smått och gott =)
Sen fick vi för oss att gå på bio, efter bion blev vi lite spelsugna och åkte till Carlos Place för lite livespel, det var rätt dött där och spelet skulle inte komma igång förns vid 01 tiden trodde dom, så vi körde 2 st slaskgrytor istället, jag vann den första och 2a i den andra dock bara 3 respektive 5 manna grytor men alltid nåt  hehe ;)
Synd att det inte blev nåt CG hade varit kul.

Undrar hur det går för brorsan i Vegas, hoppas verkligen han har klonket med sig.

Imorrn kommer svärmor och hämtar barnen, dom ska sova hos henne, kul, dom älskar verkligen att vara med farmor. Sacha ska spela turre på sviten och jag ska deala, fast jag e rätt sugen på att spela turren, men förhoppningsvis kan jag spela på söndag istället, känns som evigheter sen jag spelade live.

Trött som fan nu.
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback