Lång dag...

Idag har vi varit lite överallt,  Ikea och shoppat en massa till barnens rum, och lite annat smått och gott i skärholmen.
Sacha har semester nu, så jävla skönt.

Håller jag på och tvättar och förbereder lite inför packningen imorgon för på onsdag bär det av till Halmstad, jag ska åka alldeles själv med Anna, vi ska tälta =) ska bli ruggigt skönt och bara får tänka på sig själv några dagar, ingen som drar i en på mornarna, ingen städning, inte laga mat osv.  Fast jag kommer sakna mina älsklingar nåt enormt =( Men kommer säkerligen tillbaka som e glad, utvilad och pigg mamma så det är det ju värt.

Brorsan åker till Vegas nästa vecka och spelar WSOP (Vm i poker), får hålla tummarna stenhårt, skulle inte vara dumt om han fick vinna lite,  det är ca 10 milj dollar i första pris, men det är minst 8 tusen spelare så det blir ju inte lätt. HEJJA HEJJA Carlos !!!!

Nu ska jag spela lite... Men blir nog bara en gryta, ska upp tidigt imorrn och åka till eriksdalsbadet med barnen, Lina , Casper & Neo, ska bli riktigt kul och träffa dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback