Så nära

Fan jag var så nära igen i 5K guaranteen. Åkte på 20:de plats med 66 vs AQo.
Satt på BB och knappen höjde, trodde han var ute efter min blind så jag ställer in i hopp om att han ska lägga sig men det gjorde han inte, och mitt lilla par såg riktigt bra ut ända till turn. =(
Fick €76 och den kostade €50 att vara med i.
Spelade 2st 20 manna sitngos också en bubbla och en andra plats.
Pluss för ikväll iallafall det e huvudsaken =)

Synd att jag inte fick dubbla mig med mina 6:or hade legat riktigt bra till då. €1500 i första pris hade varit kul ;)

Bror åker till Vegas Imorrn, hejja hejja, jag och Sacha har köpt procent i honom, och grannen med. Så om ca 10 dar kanske man e miljonär hihi.

Hejja Carlos! Ha en trevlig resa, puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback