Sitter på Sachas jobb...

Sacha skulle fixa med lite papper så jag sitter här och väntar, då kan jag ju lika gärna passa på att blogga lite =)
Pumpsen jag köpte igår var för små, provade ALLT för att komma i dom. talkade fötterna t.o.m men aj som fan det gick inte att gå i dom =(  Enligt hon i butiken så fanns dom inte i 37 någonstans dom var slut precis överallt och jag bara skulle ha dom, försökte gå i dom för att töja ut dom men nää vill inte lida så mkt pin för att vara fin ;)
Bara att lyfta luren och ringa till alla Mixage i stan, kan ju alltid chansa även om hon sa att dom var slut, weee dom fanns i 2 butiker så jag åkte till närmaste och bytte.
37 orna var för stora, men det skiter jag i, bara att lägga in en halvsula eller bomull vid tårna så vips e jag fin igen =)

Ska strax åka och deala på sviten, frågade Joanna om jag kan spela istället om det inte blir så många som ska lira för då behövs ju inte 5 dealers. Så jag hoppas att det räcker med 4 dealers, sugen på att lira =)
Ha en trevlig kväll allihop!

Kommentarer
Postat av: Jimmy "punkrock_kid"

Lycka till ifall du spelar (eller dealar också för den delen:)

2006-07-29 @ 18:45:50
Postat av: Noelia

Tack tack! =)
Det blev 10 timmars dealning inget spel =(

Hare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback