Tilt!!!

Var på nya klubben och spelade, byggde upp min stack från 1500 till ca 4000 kr så det gick rätt bra tills jag får AA, vi spelar 10/20 blinds, utg höjjer till 200 kr jag reraisar till 600 kr alla lägger sig och han synar, flopp K57 regnbåge, jag betar ut 1200 kr och han tänker länge och ställer in för hela min stack ungefär, hade det varit en annan spelare hade jag kunnat lägga mig, men hans snack gjorde att jag satte honom på en dålig K, mycket riktigt, han hade KJ, jag blir jätteglad över att se hans hand tills en J kommer på turn, SUCK!!!!!
Där torskade man en pott på 8K, så jävla surt.
Men hur fan kan han syna 600 kr preflop med KJ och sen floppen 1200 kr när han sätter mig på AA, det värsta är att han säger att han visste att jag hade AA, MEN VAD FAN LÄGG DIG DÅ!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Broder

Vissa människor kan inte spela

2006-07-16 @ 21:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback