Trött!!!

Jag som trodde jag skulle vara utvilad när jag kom hem från halmstad, är fan helt slut, blev för mkt festande e ju inte van, jag som aldrig dricker, drack 3 dagar i sträck.

Idag har jag och barnen varit på stranden med min bror. Sacha har semester, men det märks knappt, han jobbar på tomten HELA dagarna, nu har han fullt upp med att lägga marksten och trappor, ska bli så skönt när det blir färdigt, fast då blir det altan, det tar fan aldrig slut, men fint blir det iallafall. =)

Rätt kallt i mina MTT:s och Sitngos ikväll, men plussat på CG så ligger iallafall pluss för ikväll.

Imorrn ska vi på 3 års kontroll med Claudia, ska även höra om hennes ben, hon går jättemkt inått med fötterna.

Nya H&M och La Redoute katalogerna har kommit ska lägga mig och mysa och kryssa =)

Sov så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback