Vilken härlig morgon..

Barnen sov länge idag, hade satt på Nadjas väckarklocka på 08:45 för hon ville så gärna se sommarlovsmorgon på tv men inte vakna hon av den- Sådan mor sådan dotter =)
Själv vaknade jag av skrikande studsande barn, och är lite förvånad över att ingen av barnen väckt mig, går och kollar till lilltjejen och hon sover så sött, lilla sjusovaren.

Känns inte som någon baddag idag, barnen är ute och leker och jag passar nog på att jobba lite.


Hoppande barn


Nyvaken Claudia


Vällingmys


Frukostdags


Kommentarer
Postat av: Vintage*Jessica

vilka söta bran :)
du måste vara en lycklig mamma mvh J

Postat av: Noelia

Hej!
Tack tack =) Ja dom e underbara och jag e lyckligt lottad =)

Mvh Noelia

2006-07-16 @ 03:46:17
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback