Halvbra...

Helt ok dag.  Pluss pluss =)
Började rätt illa i 10 k garren på heypoker, har en rätt fin stack och plockar upp AA en raise utg jag slår om rejält och han stoppar in klart jag synar, han har KK, och den vidriga kungen landar på floppen, GRRR så arg!!
Åkte precis ut ur 12 K garren ( samma som jag kom 7a i i förrgår) åkte på 17:de plats av 1309 pers, nästa gång måste jag ju vinna den. Tog en chansning med QT på bb efter att killen före mig ställt vaaaarje gång jag har bb, han hade Q9, men vad gör det när han klonkar.
Nu är det sovdags.
Weee Sacha har lovat mig sovmorgon imorrn, ska bli såå skönt.

Drar ev med Lina till sviten imorrn kväll och spelar lite, fast det e nästan så man inte vil lämna soffan & laptopen nu när det går så bra. hehe

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback