HOT HOT HOT!

Lirade 2 turneringar samtidigt, den ena var en satellit till kvällens 25K Guarantee, en plats bara och den tog jag =)
Och den andra var en €20 freeze och den tog jag nästan, låg chipetta genom nästan hela turren, men gjorde världens misread och dubblade upp chiptvåan när vi var 5 kvar, helt plötsligt låg jag sist, men kom 2a iallafall, ca 50 spelare.
Hoppas hettan håller i sig till 25 K garren ikväll.

Blivit mkt pokersnack här sista tiden känner jag, ni som är ointresserade får väl blunda ;)

På lördag är det lagpoker igen och senare samma dag åker jag på Paf:s Million Cruise.
Kan jag få klonka nåt lite större, pliiis =)

Nu ska här städas, tog lite ledigt idag, fördelen med att jobba hemifrån, fast det mesta som skulle göras denna vecka e klart, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback