JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Vi vann Lagpokern!!! Så jävla nice ni anar inte.
Det var riktigt kallt i början och vi tappade 2 stackar, sen när vi hade 2 stackar kvar så vände det. Lisa & Kicki åkte efter att vi tappat 2 av stackarna Lisa skulle på 30 årsfest och Kicki till sviten.  Jag och Lina fick hålla ställningarna, vilket vi gjorde mkt bra, vi spelade varannat varv på finalbordet och vi spelade så jäkla bra, är så nöjd. Nu e jag helt slut, det har varit en tuff dag och jag har gått och dragit på mig nåt, har ont i halsen och ingen röst kvar nu.
Kanske lägger ut lite bilder och mer info från lagpokern imorgon. Vi ligger nu 2:a med 3 av 5 lagpoker turneringar spelade.
Natti!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni är så jävla grymma tjejer!
Riktigt snyggt jobbat :D

Kram

2006-11-12 @ 12:53:02
Postat av: Noelia

Hihi, tack tjejen =) Vi var faktiskt riktig grymma ;)
Fan att inte du var kvar skulle varit så kul om du fick vara med & vinna också =(
Vet du hur jävla mkt vi skrek alltså, jag har verkligen ingen röst alls, riktigt jobbigt.

Postat av: Liinda

Stort grattis! Ni är grymma!!

2006-11-12 @ 13:32:38
Postat av: Lisa

Hehe.. Jag kan tänka mig! Fan, vi får ta och krossa nästa gång också då! ;) Jag var ju tvungen att sprida ordet på festen igår, men det var ingen som riktigt fattade. Haha.

2006-11-12 @ 14:32:30
Postat av: carlos

gratuationer

2006-11-12 @ 18:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback