Kaos...

Vilken tur att jag inte åkte in till stan som jag tänkte, skulle gått på bio med Lisa men Sacha varnade mig för det var sjuk trafikkaos, så jag stannade hemma det var tur det.
Vad är det med folk som inte byter däck i tid, det blir ju faktiskt vinter även iår, suck.
Stackars Jonas åkte från firman som ligger i västberga kl 18 och han har fortfarande inte kommit hem det var 6 timmar sen, normalt tar det typ 15 min hem till dom.

Lirar en turre det är 30 pers kvar och jag ligger halvrisigt på 14:de plats. Hejja ;)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja du, Det var en alldeles speciell upplevelse.. Fett med träsmak i rumpan efter den resan.

2006-11-06 @ 14:06:21
Postat av: Noelia

Kan tänka mig, det var ju som att åka till Halmstad typ, fast mkt tråkigare dåra hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback