Sooovmorgon!!!

Jihooo Sacha tar barnen till skola & dagis imorrn så jag får lite sovmorgon, skööönt.
Sitter här och vet inte riktigt vad jag ska göra, spela poker är riktigt tråkigt just nu så det tänker jag inte göra, kanske ska ladda lite gott och lägga mig i sängen och kolla på något, jag vet att kl e mkt, men va fan sovmorgon ju ;)

Har precis fixat nailsen, fan inte lätt och göra själv, klippt ner dom och lackat röda, blev fint, tills jag kom på att det e något knas med lacket, efter en stund blir det som mörka fläckar på, skit skumt. Blev så sist jag hade röda också.
Någon som vet vad det kan bero på? Lacket är ganska nytt.
Så nu är det bara att ta bort och måla i annan färg, fan jag orkar inte, jag som hållt på så länge *snyft*
Så här ser det ut:


Kommentarer
Postat av: Flirpp

Det är antagligen en reaktion med klistret till naglarna. Det eller ett underlack du har.

2006-12-05 @ 14:36:16
Postat av: Noelia

Har tagit reda på det nu =)
Det är troligtvis så att lacket inte hunnit härda ordentligt innan jag la på snabbtorkande lack över.
Tack =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback