Whine Whine Whine

Blää, först och främst tappade jag min mobil i fredags utanför sviten så hela displayen pajjade, den var ca 1 månad gammal, ruttet.
Sen har hela helgen bestått av bad beats, bl.a så kan AA aldrig stå mot QQ & 55 all in preflop, klart som fan att sämsta handen vinner. Ett annat exempel är igår när jag lirade en turnering på Betsson 200 startade, när vi är 14 st kvar , jag ligger 4a blindarna är på 500/1000 en kille höjjer till 4k jag stoppar in 20 K med KK och han synar med A5o, HUR I HELVETE HITTAR HAN SYNEN???  Jävla fisk. Klart det förbaskade Esset kommer. Jag kan fortsätta och skriva om bad beats länge, men pallar fan inte, och tror inte nån tycker det är kul att läsa =)
Nu ska jag fortsätta grinda, fortsätter det så här så ska jag ta en pokerpaus nån vecka eller 2.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ge inte upp!

2006-11-26 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback