Lista

One three hill eller O.C: Hm inte sett nån
Ute- eller hemmakväll: Svårt val, hemma tror jag
sex eller mys:  Sex
Salt eller sött:  Sött
lyx eller budget: Spelar ingen roll
sommar eller vinter:  SOMMAR!!!!
När är du Född: January- 81
vad har du på dig en ledig dag hemma: Myser med familjen, spelar poker, kollar film.
Favoritresturang: Oj många men just nu Helenes Krog
Favoritfilm: Länge sen jag såg en bra film nu men Dirty Dancing kommer väl alltid vara en av favvisarna
Drömväska: Ingen speciell
Har du barn:  Japp 2 flickor
födelseort: San Juan, Alicante ( Spanien)
Smeknamn: Nolli
Favoritfärg: Rött
Har du varit kär: Jajjemän
Favoritlåt : Massor, men just nu Smile och I wish I was a punkrocker, med det där ändras hela tiden =)
Maträtt: Spanskt, Italienskt, Thai
FavoritResemål: Thailand
Favoritblomma: Gerbera
Tycker inte om: Blodpudding, elaka människor m.m
Senaste sjukhusvistelse: 2003 när Claudia föddes
Favoritdricka: Cola
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Vita med grå/brun fondvägg
Vad gör du när du är uttråkad: Kollar på tv, spelar poker, ringer polarna
Missbruk: Snus
Vän som bor längst från dig: Nja har några i spanien och Nele i Finland
Vad retar du dig mest på: Folk som ljuger
Läggdags: Sent oftast efter 01
Nagellack: Alltid starka fäger eller fransk
Husdjur: Nope
Skostorlek: 36
Syskon: japp massor men som jag känner och växt upp med 3 st bröder
Favorit pålägg: Smör, ost & hallonsylt på rostat bröd mmmm..
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Jag skulle ge dom till Cancerfonden, har många nära som haft Cancer och min lillebror och morbror dog i cancer.
Vilket är det vackraste ordet: Kärlek
Bästa bok du läst: Jag dödade mitt barn
Är du Internetberoende: Yes
Favoritparfym: Använder sällan parfym men finns massor jag gillar men Jean Paul Gualtier eller Issey Miyaki väljer jag
Gillar du snö: Nä fy fan
När köpte du något åt dig själv sist: I onsdags, nya jeans, stövlar och smink.
Vilken är din bästa egenskap: Omtänksam
Senaste pojkvännen: Sacha
Vilken film såg du på bio senast: The break up
Senaste köpta skiva: Ojoj det kommer jag inte ihåg
Favoritgodis: Choklad och sött
Studier eller jobb: Jobb
Bästa kompis: Har många bra kompisar, men på sista tiden har jag och Lisa kommit nära varann, hon e världens gulligaste och vi är sjukt lika, t.om födda samma dag.
innerstad eller liten ort: Liten ort
Favorit bloggar: Felicias, Linas och Cicis eller ja det e dom jag kollar flera ggr om dan
Nytt eller vintage: Nytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback