Äntligen hemma.

Hade riktigt trevligt igår hos Sussi & Goran, dom hade lagat jättegod pizza a la Jamie Oliver =)  Barnen hade kul också och believe it or not jag glömde kameran IGEN, buhu.
Svärmor bor i närheten så vi sov över hos henne och idag åkte vi vidare till Moni & Jonas för lite födelsedags fika, Moni ( Sachas syster) fyller 28 idag.
Sen bar det hem för att hämta röstkorten och sen till Vallokalen och rösta.
Nu är vi äntligen hemma och jag gråter över mina korta naglar, klippte av ca 1 cm idag, det svider i hjärtat men är jävligt skönt, snart e dom lika långa igen, fast dom är iofs långa fortfarande i andras ögon men jag e så van att ha extremt långa så det känns som att jag inte har några kvar. Var bra nära att klippa av dom helt och hållet skulle vara så skönt ett tag, men har haft långa naglar i över 7 år nu och klarar mig inte utan dom.
Grindar lite och kolla valvakan samtidigt  HEJJA Alliansen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback