Blev ingen utgång =(

Slutade spela på sviten kl 23 och orkade inte gå ut sen, åkte på 33:e-38:e platsen kollade inte så noga, var 92 spelare med. Gick bra i början men jävligt  kallt sen. Torskade en stor pott med ATs på AKT flopp mot AK svårt att komma ifrån den handen, får skylla mig själv som spelar AT =(. Några händer efter sprang jag in i QQ med 95 när jag ställde från lilla blind, bb hittade QQ. Men ante och höga blinds var tvungen, tråkigt att han hittade en hand bara.
Var och käkade på Helenes krog på hantverkargatan jävlar vad schysst käk dom har.
Just nu sitter jag och lirar en 5 K Guarantee 34 kvar ligger 24a Klonka klonka!!!
Sorry Anna att jag inte följde med ut, men jag looovar nästa gång blir det en helkväll.
Imorrn ska vi till lekslottet med barnen, måste sova snart så man orkar  =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback