Den där kryssningen...

tog hårt på mig, är ff helt slut. Har haft massa jobb idag och imorrn blir det ännu värre.
Idag var Claudia (3 år) hos en kompis alldeles själv för första gången. Livias mamma hämtade båda tjejerna och så fick dom leka 2 timmar hos Livia, Claudia tyckte det var jättekul. Gah kändes skumt min lilla bebis juh börjar bli stor tjej, eller nja inte riktigt än.
Nästa tisdag ska Livia följa med oss hem.

Usch fick skämmas i affären igår med Claudia, vi var på väg ut och i dörröppningen möter vi en ganska kraftig man och Claudia säger: Titta mamma han e så tjock, varpå mannen vänder sig om och jag höll på att skämmas ihjäl.
Gah kids alltså mkt ska man få höra, men hon förstod nog att man inte säger så, så hon lär ju inte göra om det.

Nu ska jag sova så jäkla gott.
Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha söt Claudia är, kan ju tala om att jag har sagt otaliga "dumma" saker som min mamma fått skämmas för ;P Kan ju berätta nån gång :D
Kramen

2006-09-06 @ 15:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback