Double shoot out...

på sviten spelade jag idag, det blev bara 3 bord med 7 spelare på varje bord och 2 från varje bord gick vidare till finalbord.
Började riktigt illa när jag fick triss i kungar med KT mot KJ där jag torskade  halva stacken. Dubblar mig ett par händer efter, jag limpar med A8s och hoppas på en bra flop så jag kan dubbla mig, vi var 6 st kvar på bordet, blinds på 75/150, 2800 i min stack och 4 st är med i handen, flop kommer AA6, jag betar ut och får med mig en kille, turn 5, jag betar ut och får syn, nu börjar jag tro att jag har grymma kicker problem men rivern är ett A och jag får fyrtal, ställer in och får syn LOL. Han hade tydligen ett par på handen och trodde jag bluffade, fick honom precis dit jag ville ;)  När vi är 3 st kvar leder jag, shortstacken ställer in från sb och jag har 88 på bb och synar han har T7 , jag floppar en 8:a men han får stegen, suuuck. Dubblar sedan samma kille igen när floppen kommer 772  jag har 78 och han har A7, riggat när vi bara är 3 spelare kvar. Blir shortstack själv sen och ställer in med JJ klart killen hittar AA då, buhu.

Nu är det sovdags, Nadja har skoljoggen imorrn så jag ska upp tidigt och laga matsäck till henne, ska bara se scare tactics först.
Natti!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Orättvist!! Orättvist!! Orättvist!! Orättvist!! Orättvist!! Orättvist!! Orättvist!! Orättvist!! Orättvist!! Orättvist!! Orättvist!! Orättvist!! Orättvist!! Orättvist!! Orättvist!! Orättvist!!
Blääää!!

2006-09-22 @ 02:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback