Jag vet, jag vet...

..att jag e rutten på att uppdatera bloggen ( hört/läst lite pip om det), men va fan jag har tyvärr inte all tid i världen.
Idag har hela dagen gått åt jobb, handla mat, städa och laga mat typ. Kribba och Sue (Kribba är Sachas barndomsvän och Sue hans fru)  var här på besök från Danmark vi käkade middag och hade mkt trevligt. Kribba & Sue ska snart flytta tillbaka till Sverige ska bli nice, får vi träffa dom lite mer.
Vi har världens snällaste barn märktes knappt att dom var hemma.
Lirar lite nu, åkte precis ur en sitngo med AA mot JJ som drog stegen, vi raisar sönder varann preflop och jag ställer till slut och får syn, vad fan ska jag ha liksom??? Blir så jävla trött på den här skiten.
Imorrn ska jag shooooppa med svärmor och sen party hos Anna ska bli kul och träffa tjejgänget igen.
Ska fortsätta lira en stund till och hoppas det vänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback