Kul kväll.

Igår var jag på sviten och lirade, sjukt kall turnering, mina bästa händer var 44, AK och 77 den sista åkte jag med när jag ställde in och fick syn av JQ , JJ på floppen och jag e ute. 90 spelare med åkte på runt 30:onde nånting ungefär som förra gången.
Åkte sedan till Jonas och Susanna, dom satt ett gäng där och festade lite och spelade, rätt kul att spela med dom när det är mer på skoj. Lillan och Vesna låg och sov på soffan när jag kom så det va Stella, Susanna, Igor, Micke, Jonas och jag som satt och lirade, fast Jonas joinade Vesna och Lillan ganska snart =)
Alla fick växla in 100 kr och vi spelade 1/2 kr så det var minst sagt slaskigt men jävligt kul. Måste göras om.
Jag glömde ta fram kameran tyvärr, inte likt mig hehe så inga bilder =(
Kom hem rätt sent, så jag e lite småtrött.

Vi ska iväg  till Goran & Sussi på middag ikväll, länge sen vi träffade dom, dom har 2 söner i ungefär samma ålder som våra tjejer och dom brukar leka rätt bra.
Ska inte glömma att dra fram kameran den här gången, fast det händer iofs nästan aldrig när kidsen e närvarande =)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback