Kul som fan.

Hade mkt trevligt igår med tjejerna. Efter vi käkat, gick vi vidare till DeBaser dit Stella ville, jag har aldrig varit där så jag bara hängde med, Susanna och Lillan (Therese) ville inte dit men vi hamnade där iallafall, vi var där i ungefär 3 min, sen fick Susanna grym tandvärk och vi bestämde oss för att dra till Susanna, och lira lite eller kolla på film, Micke, Jonas & Jajje satt där och kollade på nån film redan. Susanna deckade direkt.
Sen drog vi till Mc och sen vidare till Micke och Lillan där jag skulle sova eftersom jag inte kunde köra hem.
Vi kollade på Friends till kl 05:30 och jag kollade även när micke gulade en efter en på nätpoker, han spelade CG HU och var faktiskt riktigt duktig, visste ju att han kunde lira men inte att han var så duktig , coolt.
Somnade på soffan och vaknade av att Lillan väckte mig och tyckte vi skulle lägga oss i sängen, hon hade också slocknat på soffan. Vilken jävla ångest när lillan väcker mig igen kl 14:30 och man inser att halva dagen gått, sov som en stock måste varit Hästens sängen vi sov i ;)
Micke köpte Kebab till oss som vi åt till frukost, fräscht, hihi. Sen fortsatte vi slappa framför Friends och vid 17:30 drog jag hem.
Tack för en trevlig kväll tjejer! Kram


Stella


Susanna & Stella


Stella, Anna & Lillan


Sexy Babe! Jag var tvungen Susanna


Lillan


Fr. Vänster Susanna, Stella, Anna, Jag & Lillan


Jag

Kommentarer
Postat av: therese

Tja!!
Va roligt å läsa om våran kväll, det får vi göra om snart igen :)
Micke blev väldigt glad över dina lovord om hans pokerspelande.. Han hör inte sånt från mig så ofta.
Vi hörs! Hoppas det gick bra i helgen förresten.
Kram Therese

2006-10-01 @ 12:04:59
Postat av: Noelia

Tja Bruden!
Ja det måste vi verkligen =)
Kul, jag blev faktiskt lite impad av honom, men det e ju inte så konstigt att han inte hör nåt från dig, du ser säkert inte sånt som jag ser eftersom du inte spelar själv.
Jag ser fram emot inflyttningsfesten hihi
Hälsa hem!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback