Det gick ju bra det där!

Ute ur både COP och stars.
På stars var det QQ mot KK Allin preflop så där var det inte mkt att snacka om.
Men på COP gav jag bort mina marker utan anledning, fick flera par på raken och VARJE gång fick jag omslag så jag blev tvungen att passa.
Låg helt OK till 3a av 9 på finalbordet, tappade lite varje gång jag höjde och fick omslag men låg fortfarande OK till.
Tror tilten satte in efter alla omslag jag fick.
Iallafall här är handen jag blev short på:
Har 77, höjjer och får en syn, floppen kommer T hög med 2 spader, jag bet han syn och av nån anledning så får jag en stark känsla av att han har färgdraget, turn K (inte i spader) jag checkar och han blixtställer vilket får mig ännu mer att tro att han har draget. Och jag synar med mina 7or, han visar upp TT för set i Tior, LOL!
Bra känsla där Noelia snyggt spelat, grrr =)
Sen ställer jag från CO med 66 efter att Hefo limpat men hon hade 88 och slog ut mig =/

Här är en skön hand precis innan finalbordet som gjorde att jag fick mkt marker:
Har KQo i sb och limpar, bb checkar och floppen kommer QT4 rainbow, jag betar ut 2/3 pot och han dubblar mig, jag anar oråd men synar. Turn A han betar ut halvpott efter att jag checkat och jag steksynar, river T varpå han ställer jag tänker en kort stund och synar, kunde verkligen inte sätta honom på något bättre än min KQ där och mkt riktigt han visade 42 för träff på 4:an.

Men i slutändan gick det inte bra alls. Jag fick en Bounty iallafall ( Slog ut Gurre)

Nu blir det nog lite Sng`s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback