Ensamt här

Sitter här ensam, barnen har somnat och Sacha likaså, usch tycker inte om att vara ensam.
Svärmor och Kiki åkte hem för en stund sen. Dom var i Kyrkan idag med barnen och dansade Jugoslavisk folkdans, barnen tyckte det var jättekul. Vi käkade middag ihop sen däckade Sacha och kidsen.
Funderar på att åka till Lina men vet inte riktigt om ja orkar det plus att jag är reggad till 4 st turneringar just nu.
Blir nog grind här hemma ensam istället =)
Reggad till:

♣ 50 $ Freeze out - Ute 439 av 975 först torskade jag AJ vs K9 när jag var tvungen att syna en shortstack sen sprang jag in i AA med AK
♥ 10 $ Freeze out - Ute 401 av 687 Ställde med AQo efter en höjning, hade bara 11bb kvar, syn av AKd
♣ 50 $ Rebuy- Ute- 157 av 278, JJ vs KK
♥ WSOP Satellit Double Shoot Out- Ute 14 av 36 ( 3a på mitt bord)

Det verkar vara en sån kväll där jag springer in i "nötter" hela tiden, suck

Började ju inge bra alls detta =(
Nu blir det nog Sng´s

( Uppdaterat kl 23:00 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback