Här var det tyst

Jag har inte riktigt hunnit /orkat/ haft nåt att skriva om, så jag har varit lite tyst.
Har iofs inget att skriva om nu heller men men.
Sen mitt sista skrytinlägg har det mest varit massa jobb och spel på kvällarna, har gått sådär ingen stor klonk.
I Söndags var det Lagpoker gick OK vi kom 7a iallafall, var tvungen att lämna laget vid 17 för att hinna storhandla, det tog sin lilla tid kom hem kl 21, 4 timmars matshopping all by myself. Ok om jag hade haft barnen då tar det ju sin lilla tid men helt själv, jösses. Fast vi kan iofs dra av 40 minuters restid.
Köpte ett par vita gympaskor som jag blev sugen på, älskar vita skor men dom blir så jäkla skitiga fort. Vill man vara fin får man ehh öhh.
Snygga va??

image62

Idag var jag på rekondfirman och hämtade bilen, såg som ny ut, finns det något skönare än att köra en nyrekondad bil? hihi
Jo finns iofs mkt som knäcker det.

Men suck, torskade precis en jättepott i 50 dollars turren på stars, sätter killen på bluff/ 2 överkort och det kommer 459 på floppen, han blixtställer, jag steker en stund och synar med mina 6or.
Var inne på rätt bana han hade botten par med A kicker och jag leder, men vad får man för att man gör en bra syn?
Jo, ett A på turn såklart, gaaah.

Spelar samtidigt en 180 manna , har sjuka kortsnittet
AJ, QQ, TT, QQ, AA, QQ, AK, TT, AA, AA och AA igen på 74 utdelade händer vunnit alla gånger.
Blir väl tvärtom framåt slutet istället, ligger 13/79 just nu.

*Uppdaterat* 30 händer senare, kallt 21/56

Åh nu ska jag fotobomba från den fina helgen, härligt väder, grillning och Sacha och Claudia tog en promenad till vattnet.

image63
Tuff brud

image64
På promenad

image65

image66
Brrr kallt

image67

image69

image70
Sacha & Claudia

image71
Fotboll på gräsmattan med farbror Kiki

image72
Mååååååål

image73

image74
En liten söt katt

image75
Och en prinsessa

image76
Nadja

image77
Claudia kan se riktigt sur ut också

Kommentarer
Postat av: viet

gulliga barn o sascha :)
in på msn, skapa ett konto på ducks o hör av dig. jag drar till tallinn på mån. ska träffa o prata med dem där borta.
Birgitta sade att hon kommer ihåg dig så där e det bra!

2007-04-04 @ 15:29:51
Postat av: Kalle

Titta på länken noe
http://www.youtube.com/watch?v=iV6DQuEh4UQ

2007-04-05 @ 21:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback