Nu så

Spelade en till WSOP satelitt, en double shoot out där första pris var en plats i en 650 $ satelitt till WSOP.
Den vann jag , weee.
I den förra Satten var det 494 spelare med och 27 platser.
Bara att hoppas man har lite tur den kvällen ( eller mkt)
Tripplade samtidigt upp i den andra 50 $ turren med AJ vs A4 och 64, 89a av 178 ligger jag nu det var 636 som startade.

Uppdaterat kl 01:10

JAAAA fick en liten rush, vann först AK vs AQ, handen efter fick jag AK igen.
Jag höjjer från knappen, SB en mkt aggro spelare men även mkt dålig slår om och jag ställer blixt han hittar syn med 66 och en K på flop ger mig 29K i marker.
Average är 13250 ligger nu 6a av 144.

Uppdaterat kl : 03:50
Såg ju så fint ut med 15 spelare kvar när jag låg 5a men så torska jag en ALL-IN med QQ vs A4 och sen återhämtade jag mig aldrig, ställde tillslut med 89d och mötte TT fick färgdrag men det kom inte =(
Slutade 11:a av 636

Men är glad att jag slutade plus iallafall, såg mörkt ut ett tag.
Och en WSOP sat plats =)

Shit nu måste jag sova!

Kommentarer
Postat av: Peter & Skuja

SJUUUKT bra jobbat klonka WSOP nu då!!!

2007-04-10 @ 12:38:21
Postat av: Noelia

Hehe TY!
Ska göra mitt bästa, vore nice att åka till Vegas i sommar.
Ha det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback