Så var det Söndag igen..

Svärmor har varit här och ätit middag med oss idag. Jugge-bönor mmm mums.

Igår var det lagpoker, jag och Nillan fick hålla ställningarna efter att de andra tjejerna var tvungna att lämna oss.
Under en 25 min period var vår sämsta hand A9 i hjärter, det var helt sjukt vilket kortsnitt vi hade.
Det var tur det för sedan spelade vi 6-7 perioder till med total korttorka, jag skojar inte när jag säger att vi hade en 2:a varje hand, T2,J2,Q2 osv.
Men med våra 120K som vi lyckades jobba in under den heta perioden lyckades vi hålla oss levande till en fjärde plats.
Nillan är riktigt duktig (varför har vi inte upptäckt henne tidigare?), kändes väldigt tryggt när hon spelade hon och jag turades om att spela finalbordet. Tråkigt att vi hade sån otur med korten annars hade vi vunnit.

Efter lagpokern åkte Nillan och Jag till Helenes krog och käkade, det var trevligt. Tack  för en trevlig kväll Nillan!

Sen blev det Sviten, hängde mest och Railade Sacha som lirade CG och Kicki som var kvar i turren, hon vann! (Eller ja hon och Dennis splittade HU) Snyggt Kicki & Dennis. Grattis!

Nu grindas det för fullt.
Spelar Pokerducks 100K Guarantee där folk kastar sina marker på mig, har 9500 och  avarage är 4100 med mer än hälften av spelarna ute.
Åkte just ur 20 $ Rebuyn med AQ vs AJ och ur 10$ med AA vs JJ. Hoppas oturen på stars vänder till Sunday Million som börjar om 1h.
Imorrn har jag sovmorgon så jag har all tid i världen att klonka Sunday Million ;)

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Nillan

Tack själv! Jättetrevlig kväll. Nästa gång vinner vi =) Kram!

2007-04-24 @ 12:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback