Slaskigt

Usch vad jag ogillar dessa dagar när man bara är så himla slasksugen/ spelar dåligt.
Började med att slaska bort mig efter 18 min i 10 dollars turren på stars, orkade inte släppa min 99 på T hög flop efter att jag jag höjt preflop och fått omslag, han betar flopp och jag ställer han visar AA, haha snyggt spel Noelia.

Sen var de 20 dollars rebuyn där kan vi snacka RIKTIGT snyggt spel.
Tidigt i turneringen, blinds 15/30 :
Checkar JQh på bb efter att 4 pers limpat . Kh T 6 på flopp och någon betar 400 in i en 120 pott, blir irriterad att han överbetar och synar bara därför. Turn 8h, okej nu har jag både flushdrag OCH öppet stegdrag. Det ligger 920 i potten och han ställer in 3K till, stör mig som fan på det och tiltsynar med mina drag.
Han visar AA, lol hur orkar han inte höjja preflop och sen överspela handen? River blankade, hade varit kul att köpa ut tomten.

Men nu är det slutslaskat här, ska spela seriöst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback