Sommarplaner

Jag har nog adrig planerat en hel sommar så här 3 månader i förväg, men nu när man ska till Vegas så har man ju inget val.
Vi hade helst tagit med barnen och svärmor till Vegas men tror inte dom skulle få så kul där och sen är det nog alldeles för varmt.
Så jag bokade en resa till dom till Jugoslavien med farmor 3-18 Juli (samtidigt som vi är i Vegas).
Har riktigt ångest att behöva vara på andra sidan jordklotet från barnen. Men jag vet att dom får det bra med farmor.
Helst skulle man låsa in barnen så inget någonsin kunde hända dom.

Sen har vi planerat att åka runt i Sverige i ca 2 veckor och besöka alla roliga barnplatser.
Astrid Lindgrens Värld i Vimmerby, Skara Sommarland, Kolmården, Liseberg och ev Halmstad ett par dagar.
Dom har ju så härliga stränder i Halmstad.
Jag och barnen kommer att vara lediga totalt 9 veckor och Sacha 4-5 veckor.
Längtar till Sommaren!

Kommentarer
Postat av: zeb_sthlm

Jag som trodde Sacha skulle vara hemmapappa och laga mat, städa, ta hand och hus,hem och barn medan du lekte livet i Vegas.....

Tror iofs eran/din lösning är bättre för alla parter.

Kan inte ens i min vildaste fantasi förstå hur jag skulle hinna med barn, jag hinner ju knappt med mig själv och ännu mindre flickvän, hem, jobb, utbildning o allt sånt.

2007-04-18 @ 08:30:53
Postat av: Noelia

Sacha vill också leka =)

Ja jag tror också att det är en bra lösning.

Det gäller att prioritera, när man får barn så tänker man ju helt annorlunda och gör andra saker.
Jag tycker jag hinner med ganska bra. Jobbar hemifrån iofs, det underlättar massor.

Postat av: Sacha

Exakt, jag vill oxå leka!

2007-04-20 @ 13:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback