Då var det dags igen

Japp nu börjar allvaret igen. Skolan och dagis började idag , känns lite skönt med vardag igen efter 2 1/2 månads semester.
Nadja tyckte det var kul att träffa alla klasskompisar igen, börja 2an och träffa sin nya fröken som förövrigt verkar jättegullig. Den gamla fröken som Nadja tyckte jättemkt om är mammaledig. Claudia var också överlycklig över att vara tillbaka.
Åkte för att hämta barnen vid 15 men fick inte med mig några barn hem, då båda visst planerat att dom skulle med varsin kompis hem. Claudia börjar bli stor.
Men det gjorde inget hade fullt upp ändå när jag kom hem, en miljard papper som skulle fyllas i till skolan.
Jag har jobbat ihjäl mig idag, mkt att ta igen men under denna vecka så hoppas jag få massa jobb avklarat.
Nu blir det tidiga mornar och kvällar, så inga grindnätter men jag ska nog hinna med någon turre då och då annars blir det nog mest sng´s och CG.
Trött som fan idag, satt uppe och kolla på filmen " När mörkret faller" (tyckte den var bra) och sedan Nations Cup med Anders och CO. Säger varje kväll till mig själv att jag verkligen måste lägga mig i tid men det är förbannat svårt, jag piggnar liksom till vid 01 och kan inte somna.
Nog svamlat för idag.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback