Grönan hela dagen

Vilken dag, är helt slut kom hem från grönan vid 23:30. Nillan joinade oss och senare kom även Sofia och Rickard.
Barnen hade kul, Nillan och jag med iofs, fast vi var nog mest illamående efter allt som snurrar.
Nadja var heeeelt överlycklig över att Nillan skulle med och sa att hon älskade Nillan. Hon har bara träffat Nillan 4-5 gånger och älskar henne redan, hihi.
Fast jag håller med det är inte svårt att älska Nillan, världen goaste tjej.
Nadja bangar inte för nånting om det inte vore för längdgränsen skulle hon åka ALLT, jösses.

Här e lite bilder

image354
Båda tjejerna vågade skaka hand med denna läskiga eeeh ööh robot?

image355
Jag försökte ta bild på oss

image356
Allsång med Hanna Hedlund

image357
Älsklingarna

image358
Nadja, Nillan & Claudia

image359

image360
Claddis kör radiobil

image361
Lilla pariserhjulet

image362
Lilla Vikingen var roligast tyckte Claudia

image363

image366

image367
Men lilla fritt fall var läskigast, mamma är beredd att hålla med.

image364
Claudia & Jag

image365
Vi tre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback