Idag är jag farlig

Riktigt farlig är jag idag..pms farlig...våga bara säga nåt som inte passar grrrr.
Den här tiden på månaden är inte att leka med alls.

Igår var jag och käkade med Lina och sen turre på sviten, åkte rätt tidigt.
Efter turren åkte jag sill Sakura där bl.a Hefo, Gia, Lena & Bison sjöng karaoke. Ni ska få se roliga bilder typ imorrn, orkar inte resa mig och hämta kameran just nu, har inte gjort annat än sprungit och passat upp barn hela dan, nu sover dom och jag ska SITTA iallafall en stund.
Vi är barnvakter åt Molly hela helgen också, den lilla rakaren vaknar mellan 07:30-08:30 på mornarna så ikväll blir det sängen tidigt.

Sitter och mumsar nybakad äppelpaj med marsánsås som jag gjorde med barnen nyss, gott.
Ett par timmars grind nu och sen sängen, gäääsp.
Bye så länge!

image368
Vilken inlevelse

image369
Att jag någonsin skulle få se Bison med en mick i handen trodde jag aldrig.

image370
Allsång

Kommentarer
Postat av: Gia

Hjälp, jag vet verkligen inte om jag vill se roliga bilder vare sej idag eller imorgon.....

Postat av: Noelia

Haha jodå... ni är så fina så.

2007-08-17 @ 23:24:23
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback