Inte en lugn stund

Idag har vi varit hela dagen med Sofia och tjejerna. Vi träffades upp i Solna C och fikade, shoppade och handlade middag som vi sedan skulle äta hos dom. Elliot och Mathias var hemma i nya lägenheten och fixade.
Den e såååå stor lägenheten.
Vi käkade middag ihop och sedan medan barnen var ute och lekte hjälpte vi Mathias och sätta upp gardinstänger och massa annat. Eller ja, jag låg mest på deras säng och skrattade medan dom jobbade.

I fredags var Nillan & Jag på Mamas and Tapas och käkade middag och sen körde vi deepstack turren på Sviten.
Jag klarade bubblan precis 7:a alltså.

Igår hade vi middagsgäster hemma Susi, Goran & deras två pojkar, det var typ ett år sedan vi träffade dom så det var väldigt trevligt. (Sus & Goran är Claudias gudföräldrar)

Hade tänkt söndagsgrinda lite men är extremt trött, har suttit uppe länge på nätterna sista tiden och grindat Desperate Housewives, shit vad bra det är.
Jag skulle verkligen behöva en hel natts sömn och lägga mig tidigt.

Hämtade även en hel del kläder idag så jag har jobb så det står härliga till, fast jag har ju semester i två veckor till och tänker inte röra en fena tills dess. Om rykterna stämmer så ska ju sommaren komma nu så jag ska sola och bada mest hela dagarna och njuta med barnen för snart börjar allvaret igen.
Allvaret börjar redan imorgon för Sacha, bläää.

image329
Sådan mor... Ja det ska läras i tid

image330
Tjejfika

image331
Ronya & Nadja

image332
Claudia & Tindra

image333
Vi mammor. Sofia & Jag. Ingen smikrande bild för någon av oss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ut som att det skulle kunna vara två tvillingpar på bilderna =) Söta!

Postat av: Noelia

Hihi ja, vi har varsin mörk och varsin ljus tjej, det är skumt det där. Ronya har iofs en annan pappa men mina har ju samma pappa och vi båda är mörka.
Det är bara 9 veckor mellan Nadja och Ronya och 9 veckor mellan Claudia & Tindra, det är jättekul.

2007-08-05 @ 23:16:29
URL: http://nollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback