Liten Update

Det blev ingen minigolf med Bengan, jag som hade sett fram emot det =( Förra veckan blev Sacha veckans medlem på sviten och denna vecka var det min tur, eftersom vi var på semester förra veckan så fick jag och Sacha spela en gratisturre idag istället och den av oss som kom längst skulle bli bjudna på minigolf av Bengan.
Sacha fick äran.

Annars har det varit fullt upp här, fick fin besök från Danmark här om dagen.
Nadja har också haft massa kompisar hemma och i tisdags hade hon 4 (!!!!!) kompisar som sov över.

Igår var jag och barnen och bada med Lina, Cas, Viet, Abbe, Malin och Malins döttrar, det blev inte långvarit vi blev attackerade av flygmyror helt sjukt vidrigt och dom var MÅNGA.
Lina & Cas följde med och käka med oss och sen blev det grindkväll/natt för mig och Lina, det blev sent så dom sov över.
Sacha gick upp och tog hand om alla barn så jag och Lina fick sova läääänge, skönt.

Nu ska jag gå igenom mina favvobloggar och sen grind, som vanligt mao.

Kommentarer
Postat av: Bengan

Jag tycker det var mycket skönt att det blev Sacha som blir min motståndare i minigolfen. Jag menar - hur svårt ska det vara att slå en bilhandlare från jugoslavien liksom? ;) Hade fått storstryk av dig... Btw, vem är er brevbärare?

2007-08-05 @ 23:09:42
Postat av: Sacha

Huh? Brevbärare?
Prepare to be crushed Bengan :)

2007-08-06 @ 10:23:24
Postat av: HeFo

Kan vara poolkillen eller trädgårdsmästaren också. =)
Betting pool på minigolfen? Jag lägger en glass på vinst för Sacha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback