Söndagsgrinden

Hade bara tänkt lira lite CG idag och lägga mig tidigt.
Istället reggar jag mig till 4st mindre turrar 2 st på UB och 2 st på stars. Och lite CG vid sidan om.
Gick hyffsat i 2 av turneringarna den ena var en 100 K G med inte mindre än 18524 spelare jag höll mig kvar i 4 timmar för att sedan åka på 188:de plats med 88 vs 22 som får färg med sin spader 2a, gasawkueydscb. 3000 spelare itm så det blev några dollar iallafall.
UB turren vann jag, var iofs bara en 10 dollars men ändå bra för självförtroendet, har varit kallt i turrar sista tiden.
Jag vann samma turre på UB igår.
Har en enorm oflyt i turneringar just nu, floppar set mot toppar som får rr högre kåk... floppar set mot toppar som får rr färg... osv
Igår bubblade jag i en Aruba sat 3 platser gick till en $550 sat, brrrr kallt.
Men det brukar vända, oturen alltså.
Jag SKA till Aruba det är ingen snack om saken.

Natti och lycka till alla söndagsgrindare där ute.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, dit vill jag med! Måste lobba för att herrn här hemma ska försöka kvala in sig. Får locka med att man kan kitesurfa där =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback