Ja vad ska man säga

Vilken lördag natt, en natt jag sent kommer att glömma, ni som var där vet vad jag pratar om.
Drama på hög nivå.
Blev sent som fan, vi var tvungna att stanna ett tag tills saker och ting löst sig, och jag tror det löste sig rätt bra tillslut.

Turneringen gick iallafall bra, kom 3a. Rätt nöjd med denna helg, 5a och 3a, weee!
Kan minnas 4 st viktiga situationer där ja vann vilket avjorde mkt. Vann 2st coinflips 77 vs AJ och AQ vs 66.
Sen vann jag en JÄTTEPOTT mot en kille som försökte bluffa mig. Jag lyckades även köpa ut en gång på finalbordet med A8 vs JJ, jag fick stege. =)
Verkar som att jag e lite het just nu, hoppas det håller i sig ett bra tag till.

Snart kommer svärmor och barnen hem, vi ska käka lite middag.

Bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback